donderdag 16 februari 2012

Nieuwe site!

Lieve volgers,

Helaas typ ik dit om jullie te vertellen dat dit mijn allerlaatste post is voor MakeupFashionandLife. Zoals jullie gemerkt hebben, heb ik de afgelopen weken nauwelijks gepost. Panajotta en Evelien hebben hier last van en dat wil ik niet langer. Inmiddels heb ik het een stuk minder druk maar ik heb toch besloten om te verhuizen.

Ik stop namelijk niet met bloggen! Op mijn nieuwe site zullen jullie vanaf nu weer artikels zien, maar dan alleen van mij. Panajotta en Evelien zijn nogsteeds heel erg belangrijk voor mij en dat wil ik graag zo houden.

Jullie lezers zijn ook heel belangrijk voor mij! Ik hoop dat jullie met mij mee verhuizen.

Nogmaals, jullie lezers en ook Panajotta en Evelien zijn nogsteeds heel erg belangrijk voor mij en dat zal altijd zo blijven.
Ik adviseer jullie zeker niet om hier weg te gaan! Maar ik hoop natuurlijk wel dat jullie ook nog eens wat van je laten horen op mijn nieuwe site.

Hopelijk tot snel!

Liefs,
Jessica

Ga naar mijn nieuwe site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten